46. Urbán Flórián

2017\12\12

Imádjuk, amikor vala ki be bizonyítja, hogy az elő ítéletnek éppen hogy az ellenkezője igaz. Urbán Flórián miután megmutatta, milyen egy igazi focista, milyen egy igazi ember, most be bizonyította, hogy mekkora COOLtúr arc ő egy úttal. Móricz Zsigmond-szintű alázattal és Benedek Elek-i beszélőkével meg áldott szép írót tisztelhetünk benne mi, zselés fejű faszszopók! Idess:

"Egyszer csak odajött hozzám egy gyökér, és megkérdezte, én vagyok-e az Urbán. - Innen, egy centiről hogy néz ki: én vagyok?
Tovább erősködött.
- Te tudsz inni?
- Én nem tudok, csak szeretek inni.
- Akkor igyunk!
- Igyunk! - fogadtam el a kihívást és a pultos csajtól kértem egy üveg Jim Beamet. A játékszabályokat én fektettem le. Annyit és abban a tempóban iszunk, ahogyan én csinálom. Teletöltöttem egy-egy kétdecis poharat, és mondtam neki:
- Fenékig!
Nekem simán ment, neki jött egy kis büfi közben. Kitöltöttem a következő adagot.
- Üssed be, kiscsillag, gyerünk! - biztattam. Megittam a második két dekát, ő meg félúton eldőlt. Odaléptem hozzá, a haverjai előtt felemeltem a fejét, és az arcába mondtam:
- Ide figyelj, te faszszopó! Én vagyok az Urbán, és nem csak szeretek, tudok is inni - majd azzal a mozdulattal leengedtem a fejét, hadd pihenjen."